Yes I cut my own hair but you pay to look that stupid!

Idag vaknade jag inte upp med Znusen för ovanlighetens skull utan med Jenny :D Vi hade film race igår och satt uppe till fyra på morgonen. Och tro inte att den människan drar upp mig klockan 9!!! Den lilla tomten ska till sitt landställe och plugga.
Själv ska jag träffa Andie idag och fika. Känns sådär halv kul att en massa kompisar börjar skolan snart igen men.. när jobbet är fixat lär det bli mindre tid att göra oseriösa grejer på dagarna ;)

IGÅR! fick jag ett vanligt jackie-impulsryck och gick in på någon random hårsalong (notera att jag har klippt mig på min mamma bästa kompis salong sen jag föddes) och fråga om dom hade någon drop in tid.. vilket dom hade!! så mitt rödahår som brukade vara långt räcker nu mera bara ner till axlarna och är skit roligt att styla nu mera :D Ser något mer gäälan ut så det är ju positivt!
Ska försöka fixa en bild senare idag ^^  

Just nu kollar jag och Jenny på American pie the naked mile <3 måste älska dom filmerna. Jag knarkar också äpple & kanel te för min trasiga hals :/


Kommentarer
Postat av: sofia

du är dålig på uppdatering hjärtat..! :P

2008-10-12 @ 21:06:16
URL: http://ffian.blogg.se/
Postat av: James

Jag kan bara hålla med

2008-10-12 @ 21:24:02
URL: http://jamesburen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0