Utan dina andetag

Sitter och försöka lira gitarr så det ska låta lite bra vilket det gjorde till en början. Men.. aa nu går det inte fullt så bra. Lyckades fixa en sjyst brännskada på mitt pekfinger genom att på fyllan elda på en pet-flaska och sen dra fingret uppför den smälta plasten. Då är man fan klantig! Hur som helst är det inte fullt så skönt att ta accord med en brännblåsa längst upp på fingret :/ Ska vända mig till master Hanna så jag får lite fason på mitt spel ;)

Pratade lite om att David skulle komma så vi kunde titta på film tills vi somnade men ingen orkade gå ut i regnet och sätta sig på t-banan. Saknar den lilla idioten lite ska jag erkänna men vi får la ses i veckan istället :)

Aja ska fortsätta klinka nu!

Go'natt! <3

And sometimes I forget
This time I'll admit
That I miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0