Kläder, kläder

Vaknade upp med Znusen brevid mig (ovanligt) haha! Tanken var att vi skulle gå upp klockan 7 för att vrida tillbaka våran extremt defekta dygnsrytm. Vilket slutade med att vi vaknade vid ett. Fixade mys frukost med Kaffe och mackor medans vi tittade på  Ondskan och Ciderhus reglerna :)

Sen åkte vi in till stan och lullade runt. Köpte snus och kläder, haha. Hittade grymt snygga t-shirts från Carlings och köpte en killsjkorta igår som e riktigt bekväm! Hittade för ovanlighetens skull en keps också. As snygg från Billa bong <3

Såå resten av veckan ska jag springa runt i staden och dela ut mitt CV i hopp om att fixa ett sjyst jobb till hösten. Det bästa vore ju om jag fick jobb i någon av favoritbutiker rock away beach, one off, carlings, skank lalala men men det löser sig :D



Skön film för övrigt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0