Iors svans? haha!

Go'morgon!

Vaknade upp hos James och den lilla skitungen hade tydligen ringt och sjukanmält sig fast han lovade att gå till jobbet, lata unge! Znusen låg som vanligt däckad ett par tim längre än vi andra så jag och James kolla klart på scream och drack te. Igår kväll vid 11, halv 12 fick jag och Znusen ryck och ringde till James för att informera honom om att vi skulle vålgästa och kröka lite. Senare på kvällen trillade Odd, Jonas och Emil in. Blev lite drama där, haha men det var kul iaf! :)

Jamme e bakis, skadeglädje :D
Nu ligger alla utspridda i soffan och kollar på Bernad och Bianca så jag ska fixa lite kaffe och joina resten ^^

Ska för övrigt träffa min sötnos Andie om ett par tim <3

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0